Humanitarnu pomoć su poslali "Bosanci" iz Düsseldorfa s ciljem da pomognu ugroženima u poplavama. Jučer su zaposlenici Doma zdravlja Tešanj i Opće bolnice Tešanj preuzeli jedan dio ove pomoći koji se odnosi na lijekove, bolničke krevete, štake i invalidska kolica. Danas su formirani paketi prehrane za 18 porodica ugroženih u poplavama u MZ Šije. Paketi su proslijeđeni ugroženima putem Centra za socijalni rad Tešanj. Također je pripremljeno 24 paketa za penzionere. Ovi paketi će biti sutra distribuirani putem Centra za socijalni rad.
Sredstva za ove radove su obezbjeđena jednim dijelom iz budžeta Općine Tešanj, a jednim dijelom iz budžeta Zeničko-dobojskog kantona. Vrijednost ovog projekta sa ranije kupljenim limom je cca 32.000 KM. U narednih nekoliko dana se očekuje da radovi budu okončani, te da se znatno poboljšaju uslovi za učenike i nastavno osoblje koje radi u ovoj školi.
Jedan od projekata se odnosi na četvrtu fazu rekonstrukcije treće trake u industrijskoj zoni Bukva, za koji su obezbijeđena sredstva od Ministarstva za razvoj, poduzetništvo i obrt u iznosu od 100 000 KM. Pored ovog dogovoreni su sljedeći kapitalni projekti, za koje je rok izvođenja radova 30 dana: Dubalj - Novo Selo Turkeši - Sinanovići, Džemilić Planje Toplana - Čifluk, Bukva Trotoar Medakovo - Novo Selo Mujezinovići - Aleksići, Dobropolje - Mekiš Ivana Frane Jukića, Jelah Kujundžići, Jelah Grič, Novo Selo Turkeši, Džemilić Planje Mehinagića prolaz, Tešanj
Na sastanku 02.06.2014. godine u Općini Tešanj kome su prisustvovali direktor švedske agencije SIDA za Bosnu i Hercegovinu Pelle Persson, rukovodilac švedske agencije „Teamleader“ Anders Olsson, direktor Kantonalne uprave civilne zaštite Sead Džanović, predstavnici Komunalnog preduzeća „Rad“ Tešanj i Općinski načelnik sa saradnicima, dogovoreno je da se postrojenje za prečišćavanje vode privremeno instalira na području MZ Kalošević. Protekla tri dana radilo se na instaliranju ovog postrojenja, a u petak je održana jednodnevna obuka predstavnika Službe civilne zaštite i predstavnika Komunalnog preduzeća „Rad“ Tešanj o načinu rukovanja ovim postrojenjima.
* U slučaju da poslovni subjekt ima registrirano sjedište izvan područja ugroženog prirodnom nesrećom – poplavama i klizištima a podružnicu na području Federacije BiH ugroženom prirodnom nesrećom – poplavama i klizištima, u Obrazac unosi Identifikacioni broj (ID broj) podružnice; * Anketa se provodi popunjavanjem Obrasca sačinjenog prema metodologiji Međunarodne organizacije rada (ILO), te se koristi kao ključni input za utvrđivanje objektivne procjene šteta u poslovnim subjektima, radi pripreme donatorske konferencije; * Podaci popunjeni u anketnom Obrascu će, radi realne i objektivne procjene, biti upoređivani sa podacima iz javnih registara; * Svi podaci se daju dobrovoljno i davatelj podataka je saglasan da se isti mogu upotrebljavati za sve potrebe i aspekte procjena štete; * Samo u potpunosti popunjen anketni Obrazac će se uzeti u obradu, te se s tim u vezi sugeriše poslodavcima da obavezno pažljivo i u potpunosti popune sva predviđena polja Obrasca; * Provođenje ankete ne podrazumijeva stvaranje prava i obaveza ni za jednu od strana, te služi za potrebe efikasnog i efektivnog utvrđivanja procjene štete; * Popunjavanju anketnog Obrasca pristupa se putem web stranice Federalnog zavoda za zapošljavanje, pri čemu se vrši registrovanje poslovnog subjekta unosom Identifikacionog broja (ID broj) i korisničke šifre koju on sam odredi; * Za potrebe ove ankete područjima ugroženim prirodnom nesrećom – poplavama i klizištima smatraju se sljedeće lokalne samouprave: Bihać, Bosanska Krupa, Ključ, Sanski Most, Domaljevac – Šamac, Odžak, Orašje, Banovići, Čelić, Doboj Istok, Gračanica, Gradačac, Kalesija, Kladanj, Lukavac, Sapna, Srebrenik, Teočak, Tuzla, Živinice, Breza, Doboj Jug, Kakanj, Maglaj, Olovo, Tešanj, Usora, Vareš, Visoko, Zavidovići, Zenica, Žepče, Foča (FBiH), Goražde, Pale (FBiH), Donji Vakuf, Jajce, Travnik, Hadžići, Ilidža, Vogošća, Ilijaš, Novi Grad Sarajevo;
* Anketa ostaje otvorena do 12.06.2014. godine.
Obrazac možete preuzeti na: www.fzzz.ba
Prilikom potpisivanja Ugovora svi studenti su obavezni imati Index i ličnu kartu kao identifikacioni dokument, a za one koji nisu u mogućnosti pristupiti potpisivanju ugovora iz opravdanih razloga isti mogu potpisati u narednih sedam dana u Ministarstvu za boračka pitanja ZDK. V.D. Pomoćnik općinskog načelnika Nerminka Handžić, dipl. pravnik
Općina Tešanj niz godina ima zajedničke projekte sa Podrinjem. Jedan od projekata je i Posjeta djeca djeci u okviru koje su u aprilu ove godine općinu Tešanj posjetila djeca Podrinja.
„Za svu pomoć koju su pružili humanisti iz Tešnja, dugujemo veliku zahvalnost, stoga danas dodjeljujemo simbolično priznanje, te se nadam da ćemo se u budućnosti odužiti, ali u drugačijim okolnostima“, kazao je direktor Bolnice „Sv.A.Luka“ Vlado Đurđević. Dr. Rifat Sejdinović kazao je da je Opća bolnica Tešanj stavila na raspolaganje svoje osoblje, opremu i prostor pacijentima iz Doboja, te da niko nije ostao bez adekvatne njege i pomoći. „U Tešnju su također određena područja bila poplavljena, ali nas to nije spriječilo da pomognemo i drugima. Ovo je bio odgovor iz općine Tešanj, da bez očekivanja zahvalnosti, adekvatno postupimo u teškoj situaciji“, istakao je Općinski načelnik.
Prijave se primaju od 06.06.-30.06.2014. godine putem http://www.euqms.ba/bs/sme_register. Odabrane firme same plaćaju certifikacijsku kuću a od EU dobivaju pomoć u vidu konsultantskih usluga. Više informacija na pomenutoj web stranici, putem tel. 033/267-770 ili mejla Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli.
Kako bi se što bolje realizovale navedene aktivnosti, dogovoreni su dalji koraci koje će poduzeti općinska administracija i organi MZ Jelah. |
BEAR | ZDK | Vlada FBiH | Vijeće Ministara | Predsjedništvo BiH |
Copyright 2025 Općina Tešanj | Programming and Design by Leftor d.o.o. |