Obavještenje o dodjeli ugovora za obnovu individualnih stambenih jedinica izbjeglica, raseljenih osoba i povratnika na području općine Tešanj opširnije VIDI:
Opširnije: vidi LINK
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
I.2. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN) I.2.a upravni organ na lokalnom nivou
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1 VRSTA UGOVORA: Radovi
II.3. NAZIV POD KOJIM SE KONKRETAN UGOVOR VODI KOD UGOVORNOG ORGANA Rekonstrukcija (restauracija) objekta „Eminagića kuća“ – faza 2
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: Građevinsko-zanatski radovi, elektroinstalacije, uređaji za grijanje, instalacije vodovoda i kanalizacije (kao u tenderskoj dokumentaciji).
II. 5. PROCIJENJENA UKUPNA VRIJEDNOST (bez PDV-a) 111.111,10 KM
Odjeljak III: POSTUPAK
III. 1. VRSTE POSTUPKA: Otvoreni
III. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN): (a) Samo najniža cijena
Odjeljak IV: DODJELA UGOVORA
IV. 1. NAZIV I ADRESA NAJUSPJEŠNIJEG PONUĐAČA
Broj ugovora: 02-49-1-5555-18/09
IV.2. INFORMACIJE O CIJENI NAJUSPJEŠNIJE PONUDE I NAJNIŽOJ / NAJVIŠOJ
Cijena najuspješnije ponude: 115.232,79 KM Cijena najniže ponude: 115.232,79 KM / najviše ponude: 115.232,79 KM
IV. 3. PODUGOVARANJE Da li se predviđa podugovaranje? Da Ne
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. DATUM ZAKLJUČENJA UGOVORA 02.03.2010. godine
V.2. BROJ PRIMLJENIH PONUDA 1 (jedna)
V.3. DA LI JE ZA OVAJ UGOVOR BILO OBJAVLJENO OBAVJEŠTENJE U Da Ne
Ukoliko je odgovor potvrdan, navesti reference tog obavještenja:
DOSTAVLJENO:
OPĆINSKI NAČELNIK:
_______________________ FUAD Šišić, dipl. ing. maš.
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE Kao pod I.1. Prema Aneksu A I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA Kao pod I.1. Prema Aneksu A I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE / ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE Kao pod I.1. Prema Aneksu A I.5. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN) I.5.a upravni organ na državnom nivou
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1 VRSTA UGOVORA: Radovi II.3. NAZIV / REFERENCA POD KOJIM JE KONKRETAN UGOVOR EVIDENTIRAN Obnova individualnih stambenih jedinica izbjeglica, raseljenih osoba i povratnika na području općine Tešanj II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: (ako je potrebno, koristiti dodatni list papira) Izgradnja 2 (dva) nova stambena objekta i sanacija 3 (tri) postojeća stambena objekta prema datim minimalnim uslovima stanovanja. Detaljan opis i količine potrebnih radova nalaze se u tenderskoj dokumentaciji. II. 5. UKUPNA KOLIČINA (BROJ JEDINICA) I/ ILI OBIM UGOVORA Kao u tenderskoj dokumentaciji. II.6. MJESTO ISPORUKE ROBA ILI LOKACIJA IZVRŠENJA USLUGA ILI RADOVA a) Stambeni objekat, vlasnik: Vojko Bugarinović, adresa: naselje Bobare bb – općina Tešanj b) Stambeni objekat, vlasnik: Simo Todorović, adresa: naselje Raduša bb – općina Tešanj c) Stambeni objekat, vlasnik: Risto Ristić, adresa: naselje Rosulje bb – općina Tešanj d) Stambeni objekat, vlasnik: Jovo Bugarinović, adresa: naselje Vrela br. 13 – općina Tešanj e) Stambeni objekat, vlasnik: Milan Bibić, adresa: naselje Vitkovci Donji bb – općina Tešanj II. 7. PODJELA NA LOTOVE Da Ne II. 8. PRIHVATLJIVOST ALTERNATIVNIH PONUDA? (član 17 ZJN) (ukoliko je primjenjivo) Da Ne II.9 TRAJANJE UGOVORA ILI ROK IZVRŠENJA Rok izvršenja: 90 dana (od uvođenja izvođača u posao)
Odjeljak III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III. 4. OSTALI ZAHTJEVI U VEZI S GARANCIJOM ZA IZVRŠENJE UGOVORA ako je primjenjivo (član 19 UPZ) Dobavljači su obavezni da dostave Fondu za povratak BiH, najkasnije do uspješno izvršenog tehničkog prijema, garanciju za ponuđene radove (garancija za kvalitet) u obliku bezuslovne bankovne garancije koja ima važnost u trajanju 12 mjeseci, a počinje da teče od uspješno izvršenog tehničkog prijema. Iznos garancije za kvalitet je 10 % od vrijednosti ugovora. III. 5. USLOVI ZA UČEŠĆE – LIČNA SITUACIJA (član 23 ZJN) Svi ponuđači treba da dostave: a) izvode iz sudskog registra ili ekvivalentne dokumente koje su izdali nadležni organi (originalni dokumenti koji nisu stariji od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa): - da nije pod stečajem ili pred likvidacijom, niti je ušao u određeni aranžman s povjeriocima, niti je obustavio ili ograničio poslovne aktivnosti, niti je u analognoj situaciji koja proističe iz sličnog postupka u skladu sa relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran; - da nije predmet postupka za proglašenje stečaja, za izdavanje naloga za prisilnu likvidaciju ili postizanje sporazuma/aranžmana s povjeriocima, ili bilo kojeg drugog sličnog postupka u skladu s relevantnim zakonima i propisima u Bosni i Hercegovini ili u zemlji u kojoj je registriran; - da nije osuđen u sudskom postupku za kršenje zakona u smislu njegovog poslovnog ponašanja u periodu od pet godina, koji je prethodio datumu podnošenja ponude; - da nije proglašen krivim za ozbiljan profesionalni prekršaj od strane nadležnog suda u periodu od pet godina i da je taj prekršaj prethodio datumu podnošenja ponude; b) uvjerenja koja nisu starija od tri mjeseca od krajnjeg datuma podnošenja ponuda a izdao ih je nadležni organ (originalni dokumenti ili kopije istih ovjerene od nadležnih organa): - o plaćenim doprinosima za penziono i invalidsko osiguranje uposlenih; - o plaćenim doprinosima za zdravstveno osiguranje uposlenih; - da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem direktnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran; - da je ispunio obaveze u vezi s plaćanjem indirektnih poreza u skladu s relevantnim zakonskim odredbama u Bosni i Hercegovini ili zemlji u kojoj je registriran. III. 6. USLOVI ZA UČEŠĆE – SPOSOBNOST ZA OBAVLJANJE PROFESIONALNE DJELATNOSTI (član 24 ZJN) Svi ponuđači treba da dostave: - izvod iz registracije za obavljanje djelatnosti kod nadležnog organa (dokaz da ponuđač ima pravo da obavlja djelatnost iz predmeta nadmetanja). III. 8. USLOVI ZA UČEŠĆE – TEHNIČKA I/ ILI PROFESIONALNA SPOSOBNOST (član 26 ZJN) Svi ponuđači treba da dostave: - listu radova koji su uspješno izvedeni u posljednje tri godine (2007., 2008. i 2009.) ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja u predmetnom segmentu, ako je dobavljač registriran, odnosno počeo s radom prije manje od tri godine u segmentu poslovanja koji je predmet ugovora, (prema obrascu iz aneksa tenderske dokumentacije i uz prilaganje dokaznica: potvrde naručitelja radova o zadovoljavajućoj izvedbi navedenih radova sa podacima iz liste); - kvalifikacionu listu kadrova koji će dobavljač angažovati za izvođenje predmetnih radova kako je to opisano u tenderskoj dokumentaciji (prema obrascu iz aneksa tenderske dokumentacije i uz prilaganje dokaznica: spisak zaposlenih iz PIO); - izjavu o svakoj namjeri i predmetu podugovaranja (ukoliko je takav odnos uspostavljen), uz prilaganje izjave o podugovaračima.
Odjeljak IV: POSTUPAK
IV. 1. VRSTA POSTUPKA: Otvoreni IV. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN): (a) Samo najniža cijena IV. 3. PRIMJENA PREFERENCIJALNOG TRETMANA DOMAĆEG (član 20 UPZ) Ugovorni organ će na visinu cijene ponude primjenjivati preferencijalni tretman domaćeg u procentu koji je važeći za tekuću godinu, na način opisan u tenderskoj dokumentaciji. IV. 4. USLOVI ZA DOBIJANJE TENDERSKE DOKUMENTACIJE (član 18 ZJN): Može se obezbijediti do 11.03.2010. godine. Novčana naknada za tendersku dokumentaciju je: 50,00 KM. IV. 6. ROK ZA PRIJEM PONUDA / ZAHTJEVA ZA UČEŠĆE Mogu se podnijeti do (datum): 22.03.2010. godine do (vrijeme): 10,00 sati. IV.7. MINIMALAN VREMENSKI PERIOD VAŽNOSTI PONUDE KOJI JE PONUĐAČ DUŽAN OBEZBIJEDITI 60 dana nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda. U ponudi dostaviti izjavu o navedenoj obavezi. IV. 8. DATUM I MJESTO OTVARANJA PONUDA (u slučaju otvorenog postupka) (član 33 ZJN, član 13 UPZ) Datum: 22.03.2010. godine u 12,00 sati Mjesto: sala Općinskog vijeća, nova zgrada Općine Tešanj, drugi sprat
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE Ponuda se podnosi na obrascu za dostavljanje ponude, popunjen u skladu sa shemom koja je data u tenderskoj dokumentaciji i na originalu obrasca za cijenu ponude. Ukoliko u ponudi postoje povjerljive informacije ponuđač dostavlja spisak istih prema obrascu iz tenderske dokumentacije. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača u ponudi se prilaže originalan ugovor o zajedničkom nastupanju (konzorciju). Da bi preuzeli tendersku dokumentaciju za predmetne radove ponuđači moraju dostaviti zahtjev i dokaz o uplati kontakt osobi ili putem faksa, najkasnije do 11.03.2010. godine do 15,00 sati. Ponuđači mogu preuzeti predmetnu tendersku dokumentaciju u Općini Tešanj, odnosno ponuđačima će Poštom biti upućena tenderska dokumentacija u roku od tri dana nakon prijema zahtjeva. Naknadno pristigli i nepotpuni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, te ponuđaču neće biti dostavljena tenderska dokumentacija. Predmetna tenderska dokumentacija se može obezbijediti uz nepovratnu novčanu naknadu od 50,00 KM. Uplata nadoknade za tendersku dokumentaciju vrši se na račun Općine Tešanj br. 1603000030017690, kod Vakufske banke Sarajevo, filijala Tešanj (vrsta prihoda: 722431; šifra Općine: 090) ili na blagajni Općine Tešanj. Prije otkupa i preuzimanja TD, ponuđači imaju pravo izvršiti uvid u istu.
PRILOG: Aneks A DOSTAVLJENO:
OPĆINSKI NAČELNIK: FUAD Šišić, dipl. ing. maš.
Aneks A
I.2. ADRESA NA KOJOJ SE MOGU DOBITI DODATNE INFORMACIJE
I.3. ADRESA NA KOJOJ SE MOŽE DOBITI DOKUMENTACIJA
I.4. ADRESA NA KOJU SE DOSTAVLJAJU PONUDE / ZAHTJEVI ZA UČEŠĆE
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA
Odjeljak I: UGOVORNI ORGAN
I.1. PUNI NAZIV I ADRESA UGOVORNOG ORGANA
I.2. VRSTA UGOVORNOG ORGANA (član 3 ZJN) I.2.a upravni organ na lokalnom nivou
Odjeljak II: PREDMET UGOVORA
II.1 VRSTA UGOVORA: Usluge
II. 2. DA LI SE NAMJERAVA ZAKLJUČITI OKVIRNI SPORAZUM? (član 32 ZJN) (ukoliko je primjenjivo) Ne za Lot 1 i Lot 2 Da za Lot 3 i Lot 4
II.3. NAZIV POD KOJIM SE KONKRETAN UGOVOR VODI KOD UGOVORNOG ORGANA Bankarske usluge za potrebe Općine Tešanj
II. 4. OPIS PREDMETA UGOVORA: Lot 1 – Pružanje usluga platnog prometa u zemlji i sa inostranstvom i vođenje depozitnog računa, Lot 2 – Vođenje računa namjenskih sredstava sa platnim prometom u zemlji, Lot 3 – Oročenje novčanih sredstava (depozit do 1 godine), Lot 4 – Oročenje novčanih sredstava (depozit do 2 godine).
II. 5. PROCIJENJENA UKUPNA VRIJEDNOST (bez PDV-a) Lot 1 – 6.000,00 KM (na godišnjem nivou), Lot 2 – 600,00 KM (na godišnjem nivou), Lot 3 – 2,5 % (na godišnjem nivou), Lot 4 – 4,5 % (na godišnjem nivou). Odjeljak III: POSTUPAK
III. 1. VRSTE POSTUPKA: Otvoreni III. 2. KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA (član 34 ZJN): (a) Samo najniža cijena (za Lot 1 i Lot 2) (b) Ekonomski najpovoljnija ponuda u smislu niže navedenih kriterija (prema opadajućem redoslijedu) (za Lot 3 i Lot 4)
Odjeljak IV: DODJELA UGOVORA
IV. 1. NAZIV I ADRESA NAJUSPJEŠNIJEG PONUĐAČA
Broj ugovora: 02-49-1-4936-25/09 za LOT 1 Broj ugovora: 02-49-1-4936-27/09 za LOT 3 (okvirni sporazum) Broj ugovora: 02-49-1-4936-28/09 za LOT 4 (okvirni sporazum)
Broj ugovora: 02-49-1-4936-31/09 za LOT 2
Broj ugovora: 02-49-1-4936-23/09 za LOT 3 (okvirni sporazum) Broj ugovora: 02-49-1-4936-24/09 za LOT 4 (okvirni sporazum)
Broj ugovora: 02-49-1-4936-34/09 za LOT 3 (okvirni sporazum) Broj ugovora: 02-49-1-4936-35/09 za LOT 4 (okvirni sporazum)
Broj ugovora: 02-49-1-4936-29/09 za LOT 3 (okvirni sporazum) Broj ugovora: 02-49-1-4936-30/09 za LOT 4 (okvirni sporazum)
IV.2. INFORMACIJE O CIJENI NAJUSPJEŠNIJE PONUDE I NAJNIŽOJ / NAJVIŠOJ
Cijena najuspješnije ponude: za LOT 1 - 4.080,00 KM za LOT 2 - 109,00 KM za LOT 3 - 3,475 % za LOT 4 - 5,25 %
Cijena najniže ponude: / najviše ponude: za LOT 1 - 4.080,00 KM / 9.500,00 KM za LOT 2 - 109,00 KM / 490,00 KM za LOT 3 - 3,475 % / 1,53 % za LOT 4 - 5,25 % / 3,30 %
IV. 3. PODUGOVARANJE Da li se predviđa podugovaranje? Da Ne
Odjeljak V: DODATNE INFORMACIJE
V.1. DATUM ZAKLJUČENJA UGOVORA
30.12.2009. godine – „Vakufska banka“ d.d. Sarajevo, „Raiffeisen bank“ d.d. BiH, Sarajevo, „NLB Tuzlanska banka“ d.d. Tuzla i „UNICREDIT BANK“ d.d. Mostar 07.01.2010. godine – „Bosna Bank International“ d.d. Sarajevo V.2. BROJ PRIMLJENIH PONUDA
V.3. DA LI JE ZA OVAJ UGOVOR BILO OBJAVLJENO OBAVJEŠTENJE U
Da Ne
Ukoliko je odgovor potvrdan, navesti reference tog obavještenja:
DOSTAVLJENO:
POMOĆNIK OPĆINSKOG NAČELNIKA:
___________________________ HAMZALIJA Hojkurić, dipl. oec. |
BEAR | ZDK | Vlada FBiH | Vijeće Ministara | Predsjedništvo BiH |
Copyright 2025 Općina Tešanj | Programming and Design by Leftor d.o.o. |