Login
Tuesday 29.4.2025
Live ticker:
Search

Općina Tešanj posljednjih devet godina provodi anketiranje građana o zadovoljstvu uslugama koje pruža, kako bi se poboljšao kvalitet usluga, a sve sa ciljem prilagođavanja potrebama građana.

Usvojena je nova metodologija mjerenja zadovoljstva korisnika usluga, te je u periodu od 15. do 30. novembra 2017. godine izvršeno anketiranje, nakon čega je uslijedila analiza dobivenih podataka. Zabilježeno je povećanje zadovoljstva korisnika usluga po većini mjerenih elemenata, ali postoji mogućnost i za poboljšanja u određenim područjima.

Komunalnim uslugama i infratstukturom zadovoljno je 69,6 % ispitanika (2016. godine – 66,9%). Javnim uslugama i javnim dešavanjima zadovoljno je 54,2 % ispitanika (2016. godine – 49,94%). Radom Općine Tešanj i Općinskog načelnika zadovoljno je 80,4% ispitanika (2016. godine – 73,1%), a 63,8 % ispitanika učestuje u radu Općine Tešanj (2016. godine – 65%).

Nakon analize, dogovorene su aktivnosti i definisane mjere za poboljšanje.

Cjelokupnu analizu možete pogledati ovdje