Prezentirani Call centar 72 i Proljetno uređenje grada
Details
Hits: 1958
Prezentacija održana danas u Sali Općinskog vijeća Tešanj.Danas je u Sali Općinskog vijeća Tešanj održana prezentacija nove usluge općinske administracije Call centar 72. Pozivom na broj telefona 650-800 od 1. aprila, građani mogu prijaviti probleme sa kojima se susreću, a imaju veze sa općinskim službama, javnim ustanovama i preduzećima ili nekim drugim institucijama, a najkasnije 72 sata po prijemu poziva, građani će dobiti povratne informacije. Prezentaciju je održao Općinski načelnik Fuad Šišić, i naglasio kako na ovaj način građani pomažu općinskoj administraciji da zajedno riješe probleme sa kojima se susreću. Tehničke mogućnosti nove usluge pokazao je stručni saradnik za informatiku Edin Jašarević.
Ovom prilikom, Sabahudin Omerbašić, stručni saradnik za ekologiju novinarima je prezentirao plan proljetnog uređenja i ozelenjavanja, koji obuhvata urbane dijelove Tešnja, Jelaha i Tešanjke.