Djelovanje Općine Tešanj usmjereno je prilagođavanju korisnicima usluga, a jedan od načina je i mjerenje zadovoljstva i određivanje mjera za poboljšanje u području na koje ukažu korisnici. Analizom podataka o zadovoljstvu korisnika, zabilježeno je povećanje zadovoljstva korisnika usluga po većini mjerenih elemenata, ali su određena i područja za poboljšanja.
Dio rezultata koji je grupisan po oblastima pitanja: Komunalnim uslugama i infratstukturom zadovoljno je 69,99 % ispitanika (2017. godine – 66,62%). Javim uslugama i javnim dešavanjima zadovoljno je 59 % ispitanika (2017. godine – 54,2%). Radom Općine Tešanj i Općinskog načelnika zadovoljno je 75,1% uspitanika (2017. godine – 80,4%).
Nakon analize isplanirane su aktivnosti i definisane mjere za poboljšanje.
Cjelokupnu analizu možete pogledati ovdje
Neka i ovaj dan bude dan lične i porodične sreće, dan kada u našoj svijesti, životu i radu na najbolji mogući način trebamo odati priznanje i podstrek svim ženama za nezamjenjivu ulogu u razvoju i jačanju porodice i društva u cjelini kroz njihovu punu ravnopravnost i društvenu angažiranost.
PREDSJEDAVAJUĆI OPĆINSKOG VIJEĆA Senad N. Subašić, dipl.ecc. OPĆINSKI NAČELNIK Mr.sc. Suad Huskić
SubcategoriesNovostiNovosti Tešanjski biltenInterno informativno glasilo Općine Tešanj Najava događajaNajava događaja ČestitkeČestitke Corona virusNa ovom mjestu možete pronaći sve zvanične informacije, odluke, naredbe i izvještaje vezane za novi Corona virus |
BEAR | ZDK | Vlada FBiH | Vijeće Ministara | Predsjedništvo BiH |
Copyright 2025 Općina Tešanj | Programming and Design by Leftor d.o.o. |